Socialinis pedagogas

Socialinis pedagogas mokykloje yra pagalbos teikėjas vaikams, paaugliams, jų šeimoms, ginantis jų teises bei primenantis pareigas, padedantis vaikui rasti savo vietą sociume. Socialinio pedagogo veiklos objektas yra pedagogiškai apleisti, patyrę socialinę atskirtį, turintys specialiųjų poreikių ugdytiniai – labiausiai pažeidžiama bendruomenės dalis, kuriai reikia supratimo ir pagalbos integruojantis į mokyklos, visuomenės gyvenimą.

Socialine pedagoge lopšelyje-darželyje dirba

Rita Rupšienė Socialinis pedagogas

Darbo laikas

Savaitės dienos

Darbo laikas

Pirmadienis 14.30–17.30
Antradienis  
Trečiadienis  
Ketvirtadienis  
Penktadienis 7.30–12.00

Kontaktai

El. paštas Rašyti

Socialinis pedagogas – savo darbo veikla įvertinta ir sprendžia problemas susijusias su vaiko pagrindinių reikmių tenkinimu, saugumo ir socialinės adaptacijos užtikrinimu. Vykdo ir kuria saviraiškos, mokymosi motyvacijos, lankomumo, užimtumo, emocinių ir elgesio sutrikimų bei kitų problemų sprendimo prevencijos programas, dalyvauja mokyklos Vaiko gerovės komisijos veikloje.

Tikslai

  1. Teikti metodinę bei psichologinę paramą vaikams, jų tėvams ir pedagogams.
  2. Tirti ir skatinti vaikų ir jaunuolių integravimąsi į darželio bendruomenę, visuomenę.
  3. Sudaryti sąlygas pozityviai jauno žmogaus saviraiškai ir neformaliam ugdymui.
  4. Padėti vaikams sprendžiant jų teisių ir interesų apsaugos problemas.
  5. Nagrinėti ir šalinti darželio nelankymo priežastis, siekti, kad ugdytinių tėvai aktyviau įsitrauktų į darželio gyvenimą.
  6. Telkti darželio bendruomenę siekiant sukurti efektyvią ankstyvosios prevencijos sistemą ugdymo institucijoje.

Pagrindinės socialinės pedagogės veiklos formos:

  • Individualus darbas su mokiniais ir jų tėvais – konsultacijos, pokalbiai.
  • Darbas grupėje – mokinių pažinimas (pagal reikalą  pravesti anketavimus), anketų analizės.
  • Konsultavimas – susirinkimai, pasitarimai, pagal poreikius ir tyrimai.
  • Mokymas ir švietimas – diskusijos, pokalbiai, gyvenimo įgūdžių, sveikos gyvensenos ugdymas,  mokyti kūrybiškai ir kritiškai mąstyti, bendrauti, pažinti save ir aplinką, gebėti priimti sprendimus, spręsti problemas, elgtis visuomenėje priimtais būdais, valdyti emocijas ir kt.
  • Socialinės pedagoginės pagalbos tinklo kūrimas – projektai – programos.
  • Priėmimas į lopšelį-darželį
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • DUK
Pamokų laikas
4. 11.05 – 11.50
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 11.05 – 11.50
  • 5. 12.00 – 12.45
  • 6. 12.55 – 13.40
  • 7. 13.50 – 14.35
  • 8. 14.45 – 15.30